Sunday, November 14, 2010

sAbtu yG hAppening!!

Salam to All my bloggers fren.
berjumpa lagi kita dalam rancangan "aku ingin bebas"..
dh macam pengacara tv daaa...
adoyai!!.. dah2.. stop mengarut-ing.. jom story.....

..::sAbtu [13 Nov 2010]::..
hari ni aku join the komrads club gi main api.. bbq la tu.
manusia2 yg terlibat ialah:
niza, yus, cik yaya a.k. a klon rozita che' wan, kak ina, sama and ros.. yg bestnya mak angkat aku yang sporting lagi best, cun meletop g empak gilewwww!!! pun ada skali.. [dh mcm iklan celcom daaa].

kali ni bt bbq kat bukit cerakah,
walaupun tmpat ni dekat je.. tp ni la first time aku menjejakkan kaki ke situ.
bak kata mak aku "ken tut pun dengar aihhhh".

[ngah asyik membakar sempat lagi yus pose.. :)]

[ni ros ngan niza maskot tuk gathering kali ni.. hehe]


[flying to the moon pas kenyang melantak]


[ni sama n ros yg takdop koje main ngan kucin]


[ni la aku..model of the day.. haha perasan!!!]

best gile time nih.. biasa la dh lama tak bt aktiviti sosial mcm ni kan.
mlm tu kami meronggeng ke uptown danau kota
aku la yg jadi bodyguard n pemandu awek2 di atas tu..
yg penting aku dapat lupakan seketika masalah negara walaupun aku ttp memikirkan seseorang tu.. muahhhahaha

k la my fren.
stop kat sini dulu.

adios!!




2 comments:

nZaOdonut said...

wakakakkaka!...xleh blah...post blog same jek ngn ak nye....hohohoho!

aKu iNgin bEbas said...

haha.. apa salahnye..
scene yg sama, expression yg berbeza..
(-_-")v

Post a Comment

komen mengomen disini