Saturday, December 25, 2010

sEharum pOtpouri

Salam buat semua teman bloggers
harap anda baik2 aje.
thanks sudi singgah kat blog aku nih
^_^"


[potpouri | lavendar]


'seharum potpouri'

apa yang terlintas di fikiran anda bila sebut tentang potpouri?
mesti pewangi kan!!
bagi aku cuma satu iaitu 'Lavendar'
tu la haruman febret aku.
tenang je rasa bila hidu bauan lavendar ni.

sebenarnya bukan lah bauan lavendar ni yang nak di coretkan kat sini.
ada kisah lain yang nk di luahkan =)

'seharum potpouri'
terlalu pahit untuk ditelan dan terlalu manis untuk dibuang
itu lah yang boleh diibaratkan ttg apa yang aku rasa skg.
tiada perkataan yang mampu menggambarkan
cuma aku sendiri yang rasa.
tapi aku mesti kuat
life must go on kan..
DIA sentiasa ada bersama aku.
i believe that.

'seharum potpouri'
bila dikaitkan apa yang aku lalui ni dgn serahum potpouri
pasti ada yang tertanya2 kenapa kan. ^_^"
i wish i could be like potpouri
nak tahu kenapa?
sebabnya...
haruman potpouri boleh membuatkan seseorang rasa tenang
ada yg mengatakan wangian potpouri ni terapi yang baik utk tenangkan fikiran
biarlah aku kaku ibarat potpouri
namun wangian tu amat berguna untuk orang lain.
yang penting org sekeliling akan rasa tenang.

'seharum potpouri'
haruman yang pasti menyenangkan.
adalah satu kepuasan bila tgk org sekeliling kita happy.
itu yang aku rasa.
jadi aku memilih untuk jadi potpuri.
tak salah kan??!
^_^"

kisah 'seharum potpouri' berakhir di sini.
hanya kisah dongeng semata2
don't take into your deep heart k
hehe

adios!!






















0 comments:

Post a Comment

komen mengomen disini