Wednesday, December 1, 2010

aKu iNgin bEbas oN vAcation - dAy 3

[29 November 2010 - Isnin]
day 3?! what happend?! nak tau?!
jom story....

ni last day vacation aku.
the next day will be the climax which is my convocation day.

nak tau ap jadi?. haaaa...
untuk pertama kalinya setelah hampir 2 tahun kat shah alam nih.
hari ni baru aku gi mandi kat wet world.
rupanya best gak. ^_^v
selama ni aku pikir mcm serabut je nak mandi kat situ,
sbb crowded sgt org. hehe
tp kan. kalau nk tau.
aku lak yg excited lebih mengalahkan anak2 buah aku.
mana tak nya. aku tinggal anak2 buah aku kat abg aku.
aku gi mandi kt tmpat org dewasa.
tak hengat dunia.
dh keletihan + kelaparan baru aku cari famli aku.
kejam lak aku rasa. hehe :'P
hampir 2 jam gak ar aku berendam. hbs kecut suma yg ada. haha

setel urusan kat wet world.
kitorang ke masjid shah alam tuk solat zohor.
sempat gak posing kat situ. hehe

!!!~~~

sesi ptg diteruskan.
kitorang gi bukit cerakah a.k.a bukit cahaya.
time ni ujan.
so, berlari2 gak nak masuk tu.
sian lak mak aku.
dh la tak leh lari.
tp kena wat cat walk lak.
kitorang masuk rmh 4 musim.
pose2 skit. pastu kuar.
kalau nak tau.
ni pun kali pertama gak aku masuk setelah 2 thn lbh aku kat shah alam.
ap daaa... -_-"

ok setel!!..
ap?! balik rehat?!
minta maap k. takde nye balik rehat. haha

pas setel kat bukit cerakah.
kitorang gerak ke ole2 sec 18.
wat tournament boling.
team "adik kakak" lwn "laki bini"
sapa menang lu jangan tanya k. haha
yg penting mmg best.
kalau nak tau. mula2 mak aku kata.
balik je trus. rehat. tidor. tgk tv. bla bla bla.
last2 kat tmpat boling mak aku lak yg jd pengkritik bebas.
antara komen beliau:
"patutnya baling ke kanan skit"
"eh. baling senget tu. mcm mana nak jatuh"
"kuat sikit baling bola tu"
terbaikkk!!!! ar mak aku nih.
even dia tak larat.
tp gagahkan gak ikut anak2 dia gi meronggeng.

setel boling.
gi pekena western food kat qaseh sec 13.
masing2 dh kelaparan
time makan senyap je.....
setel!!.

ok. this time mmg btl2 balik umah tumpangan and rehat.
mlm tu aku mmg tak nak bawak diorang gi jalan dah.
kena simpan tenaga tu keesokan harinya lak.

balik umah.
mandi + tukar baju = tidur nyenyak sampai pagi.
suma terkulai layu di hamparan tilam yg empuk.

tu je la kisah aku tuk day 3.
see u at day 4. last day.

adios!!

gambar yang ada ni sikit je. nak tgk yg lain. rajin2 la bukak kat sini ye :
aKu iNgin bEbas oN vAcation



[wet world time]


[wajah2 yg tak basahkan badan]


[rmh 4 musim bukit cahaya]


[musim winter]


[bowling time]

0 comments:

Post a Comment

komen mengomen disini