Sunday, October 31, 2010

aKtiviti hArian-kU

kan dah cakap.. mesti pas ni aku akan slalu update blog aku.. haha (-_-)



~sWimming~

haaaa.. sapa yang tak reti berenang?.. jangan kawan ngan aku k..
haha
sory2.. [jgn ambik hati ye]

bukan apa.. sejak akhir2 ni aku dapat rasakan aku makin meminati hobi ni
iaitu :swimming
mana tak nya, hari-hari pas keje mesti pi swimming
bagus tau!!.. senaman tu.. bagus untuk jantung. ;)

yang tak best-nya kalau banyak keja kat ofis,
terpaksalah aku batalkan niat nk pi swimming :(

haaaaa... bila dh cakap pasal swimming ni, tringat lak kejadian yang jadi kat swimming pool apartment ~!@#$%^&*().. [nama kena censor. bahaya.. sbb nk kutuk.. haha :P]

back to the topic.... >>>
kalau ikutkan, baru je lagi aku dok kat apartmen ni. so, nak dipendekkan cerita,
masa mula2 aku dan housemate ku eN hAbil dan eN sHukor nk gi swimming
boleh lak, ada guard bukak kaunter pendaftaran..
siap ambik nama + ic number + no access kad + no rumah + no fon + bla bla bla.

ada ke patut.. ingat aku nak pi minum air pool tu bagi kering ke apa.. ish3..
trus jd tak best.. tapi kan.. ada aku kesah!!!

aku mandi gak dengan suka ria nya.. hehe

tu je la kot tuk kali ni..

adios!!!




2 comments:

Shukoq said...

aku lak nak swim2.siap dah beli suar kot tapi apa kan daya aku dah ....................

aKu iNgin bEbas said...

haha..
takpa2..
nanti dh ok kita pi swimming ramai2..

Post a Comment

komen mengomen disini