Monday, June 7, 2010

~ Hari ni aku mulakan hidup baru sbg pekerja ~

...hari ni first day aku masuk keja...
everything just ok
dok kat ofis lum ada specific yang nak kena buat
meja aku sblah hazwana (kira senior aku la kat sini)
pastu kat sblah kanan aku lak ada sorang mamat ni, baru kenal masa nak masuk keja pagi tadi
nama dia SHUKOQ.. (mcm bisa ku dengar nama ni .. hehe ;) )
mmg kenal pun
my supervisor nama dia "yat"
hari ni ngan sok dia cuti., nampak gaya aku honeymoon lagi la sementara waktu ni
kat ofis ni ada senior yang aku kenal masa study dulu.. nama dia kak fairuz
dia yang banyak guide kat sini
so lucky to have someone that i know here.. tq my sis..
the best thing of start working is aku dapat sokongan dari ramai org
first my mum n my dad.. they said that:
"keje lek lok, jgn bagi bos marah nanti kena buang keja.."
"nak gi keje bawak moto lek lok., dok kl tu bahaya, banyak keta.."
then, last nite i received sms from my beloved lecturer
pn shima.. she said:
"selamat memulakan alam pekerjaan.."
ok la guys., tu je kot tuk kali ni
lain kali aku update lagi ye..
adios!

0 comments:

Post a Comment

komen mengomen disini